تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله :هر کس دوست دارد خداوند را پاک و پاکیزه دیدار کند، باید ازدواج نماید. وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۸، ح ۲۴۹۱۲

تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله :هر کس دوست دارد خداوند را پاک و پاکیزه دیدار کند، باید ازدواج نماید. وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۸، ح ۲۴۹۱۲

تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله : مَنْ اَحَبَّ اَنْ یَلْقَى اللّه‏َ طاهِرا مُطَهَّرا فَلْیَلقَهُ بِزَوجَةٍ ؛
خانواده گلخانه ای، پر از محبت و احساس، سازندگی، و آینده نگری است. کانون خانواده، محیطی پر از شور و شادی و پیوندی به گذشته و پلی به آینده است و هیچ اجتماعی به اجتماع خانواده نمی رسد. خانواده اجتماع مقدسی است.
با وجود چتر زیبایی چون خانواده (والدین، همسر ، فرزندان ، بردار و خواهر) تنها ماندن چرا.

سوال از سبک زندگی اسلامی

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ب.ظ

سوال: 

اگر سبک ندگی اسلامی میتواند در بحث ازدواج مشکل بالا رفتن سن ازدواج را برطرف کند چرا گرایش به سبک زندگی اسلامی کم است و چرا نگاه جامعه به اسلام و سبک اسلامی منفی است؟

۹۵/۰۹/۲۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
عبدالله عاصی

نظرات  (۵)

۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۳ بالای آسمان
من که جوابی ندارم چون حس می‌کنم سؤال یه جوریه!!!
شما دوستیِ خوبی با بقیه وبلاگ‌ها برقرار کن و به مطالبشون نظر بده تا اونا هم رغبت کنند به مطالب شما نظر بدن
این‌جوری که به هدفت نمی‌رسی(مشارکت)
برو تا بیان
پاسخ:
خیلی سرم شلوغه این وبلاگ تجربه اول منه از دغدغه های فکری بنده بحث جمعیت کشوره بحث ازدواجه بحث زیاد شده خانمهای مطلقه و ... 
هر نظری بدهید استقبال میکنم 
خیلی دوست داشتم قالب وبلاگ را عوض کنم نه فرصت دارم و نه تجربه 
خواستم اسم وبلاگ را عوض کنم میگه ممکنه با بقیه قطع ارتباط بشه 
اما سعی خودم را میکنم  ممنون از نظرات خوب شما این حرفهای شما جسارت نیست همش رحمته

۲۵ آذر ۹۵ ، ۰۱:۲۰ عباس حیدری
دوست عزیز منم خودم مثل شما فکر می کنم(نه واسه خودم! بلکه جامعه) دوس دارم بیشتر آشنا شیم شاید بشه که با هم فعالیت کنیم!
با افتخار دنبال می شین دوس داشتین به منم سر بزنین
۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۴ سعید حسن زاده
به خاطر چشم و هم چشمی و آرزوهای دور دارز و پر هزینه دختران در آستانه ازدواج.

اصلا جواب ، در خود سوال نهفته است. گرایش به سبک زندگی اسلامی کمه
خدای من... شما که نه به انگلیسی واردین نه به عربی، مجبورین بنویسین؟
هم تو آدرس وبتون غلط املایی دارین و هم تو اسم وب که تازه این یکی آیه قرآن هم هست!!!
پاسخ:
عربی کجاش غلطه ابجی
فانکحوا ما "طاب" درسته.
خیلی میبخشید، ولی اگه فقط دیپلم هم داشته باشید، باید بدونید که تاب و توبه هم‌خانواده هستن و تو این آیه معنی نمیده!
اگه تو چیزی متخصص نیستین، همین که تو وبتون نظرتونو بگین کفایت میکنه. نه اینکه برای اون موضوع وبلاگ بزنین و نظر افراد دیگه‌ای رو توش جمع کنین که باز هم شما صالح این کار هم نیستین.
برای تشخیص تخصص داشتن و نداشتنتون همین بس که حتی نرفتین قرآن رو باز کنین ببینین کجای آیه غلطه، اومدین اینجا از من میپرسین! علاوه بر این شما هیچ اطلاعات و رزومه‌ای از خودتون ندادین که ما بدونیم شما متخصصین.
شما این وب و مطالبش رو پوششی برای همسریابی و ارتزاق خودتون قرار دادین؟؟؟ همونطور که تو صفحه "تماس با من" گفتین.
پاسخ:
ابجی خیلی ممنون از تذکر شما .و لی زود قضاوت کردی خیلی زود 
اولا خطای تایپی خیلی جاها اتفاق میافته کما اینکه قضاوت نادرست خیلی جاها اتفاق میافته و البته به حفظیاتم اکتفا کردم و مراجعه به قران نکردم اما به معنای عدم تخصص نیست.
البته انگلیسی بلد نیستم 
ثانیا اینکه رزومه ندادم چون دلیلی برا این کار ندیدم 
ثالثا اینکه وب پوششی برا همسر یابی باشه اولا که عیب نیست ثانیا من از این بی نیازم ثالثا تو این وب ارتزاقی نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی