تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله :هر کس دوست دارد خداوند را پاک و پاکیزه دیدار کند، باید ازدواج نماید. وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۸، ح ۲۴۹۱۲

تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله :هر کس دوست دارد خداوند را پاک و پاکیزه دیدار کند، باید ازدواج نماید. وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۸، ح ۲۴۹۱۲

تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله : مَنْ اَحَبَّ اَنْ یَلْقَى اللّه‏َ طاهِرا مُطَهَّرا فَلْیَلقَهُ بِزَوجَةٍ ؛
خانواده گلخانه ای، پر از محبت و احساس، سازندگی، و آینده نگری است. کانون خانواده، محیطی پر از شور و شادی و پیوندی به گذشته و پلی به آینده است و هیچ اجتماعی به اجتماع خانواده نمی رسد. خانواده اجتماع مقدسی است.
با وجود چتر زیبایی چون خانواده (والدین، همسر ، فرزندان ، بردار و خواهر) تنها ماندن چرا.

ترفندهای دشمن

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ب.ظ

 

کنترل جمعیت یک جنگ تمام عیار علیه جهان اسلام است
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار فرزند کمتردر خدمت پروژه جنگ جمعیتی و نابود کردن نسل جهان اسلام است، گفت: کنترل جمعیت یک جنگ تمام عیار علیه جهان اسلام است.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، کبری خزعلی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، ظهرامروز(23شهریور) در همایش هفتمین دوره آموزشی اندیشه های آسمانی اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام با برنامه ریزی های جدی به دنبال محدود کردن فرصت باروری مسلمین جهان است.

 

وی با اشاره به اینکه کنترل جمعیت در کشورهای اسلامی یک قتل عام خاموش است که دشمن برای ریشه کن کردن دین مبین اسلام آن را ترویج می کند، تصریح کرد: عقیم سازی انسان ها خصوصا مسلمانان دستورالعمل صهیونیست است که در دنیا اجرایی می شود چرا که از سال های گذشته استکبار جهانی مسلمانان را مانع حاکمیت خود بر جهان می داند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار فرزند کمتر در خدمت پروژه جنگ جمعیتی و نابود کردن نسل جهان اسلام است، گفت: کنترل جمعیت یک جنگ تمام عیار علیه جهان اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت زیاد در یک مدیریت کارآمد اقتصادی، نه تنها تهدید نیست بلکه یک فرصت بی نظیر برای رشد جامعه است، تصریح کرد: کشور چین به دلیل کثرت جمعیت دارای حق وتو در سازمان ملل شد.

 

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی رفع موانع ازدواج و حمایت از جوانان، تحکیم خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی را از راهکارهای افزایش جمعیت و فرزندآوری عنوان کرد و گفت: افزایش سن ازدواج باعث کاهش جمعیت و پیری جمعیت می شود که خطری بزرگ برای جامعه اسلامی است.

 

وی با اشاره به اینکه شعار فرزند کمتر زندگی بهتر، ضد فرهنگ مفاهیم قرآن و سیره اهل بیت(علیهم السلام) است، تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند نیروی انسانی متدین و توانمند برای رشد و پیشرفت در عرصه های مختلف است.

 

خزعلی تغییر تفکرات و دورکردن جوانان از ازدواج آسان را مهمترین ترفند دشمن در زمینه کاهش جمعیت عنوان کرد و اظهار داشت: راه اندازی جنگ جمعیتی از طرف دشمن ریشه دین اسلام را هدف قرار داده است که رشد این ترفند در جوامع اسلامی ضربه سنگینی را بر پیکره اسلام وارد می کند.

 

وی افزود: تبدیل کشورهای پرجمعیت به کم جمعیت و تجزیه آنها، هدف حامیان اجرایی تنظیم خانواده است که با این ترفند اهداف شوم خودشان را دنبال می کنند و با سیاه نمایی خواسته های خودشان را در قالب های جذاب به جوامع تزریق می کنند.

 

عضوشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: عوض کردن سبک زندگی اسلامی، حیا زدایی، ترویج فرهنگ بی حجابی و رفتارهای نرم مهمترین ترفندهای حمایت دشمن از دموکراسی نوظهور در جهان است.

 

پایان پیام/

 

 

 

پایان پیام/144
۹۵/۱۰/۱۳ موافقین ۱ مخالفین ۰
عبدالله عاصی

نظرات  (۱)

۱۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۷ عبدالله عاصی
خانم دکتر برا ما صحبت میکرد خیلی چیزای دیگه هم میگفت که شنیدنی بود و  البته ناراحت کننده 
بازم خدا خیرش بده که میگه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی