تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله :هر کس دوست دارد خداوند را پاک و پاکیزه دیدار کند، باید ازدواج نماید. وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۸، ح ۲۴۹۱۲

تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله :هر کس دوست دارد خداوند را پاک و پاکیزه دیدار کند، باید ازدواج نماید. وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۸، ح ۲۴۹۱۲

تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله : مَنْ اَحَبَّ اَنْ یَلْقَى اللّه‏َ طاهِرا مُطَهَّرا فَلْیَلقَهُ بِزَوجَةٍ ؛
خانواده گلخانه ای، پر از محبت و احساس، سازندگی، و آینده نگری است. کانون خانواده، محیطی پر از شور و شادی و پیوندی به گذشته و پلی به آینده است و هیچ اجتماعی به اجتماع خانواده نمی رسد. خانواده اجتماع مقدسی است.
با وجود چتر زیبایی چون خانواده (والدین، همسر ، فرزندان ، بردار و خواهر) تنها ماندن چرا.

قرائتی و چند همسری

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۱ ب.ظ

وی گفت: "دادستان تهران حدود بیست سال پیش به من گفت که در تهران 500 هزار زن جوان بیوه هست. 500 هزار زن جوان بیوه برای بیست سال پیش است. الآن شاید یک میلیون باشد".

وی سپس با تقبیح ازدواج مجدد با هدف عیاشی و تنوع‏طلبی گفت: "ما می‌گوییم: مرد نباید هوس‌باز باشد، مرد نباید روی عیاشی زن دوم بگیرد".

البته ازدواج مجدد مردی که پول ندارد، خانه ندارد و نمی‌تواند دو تا زن را اداره کند حرام است".

این مفسر قرآن کریم سپس از ممانعت زنان نسبت به ازدواج دوم مردانی که توان جسمی و اقتصادی دارند انتقاد کرد و گفت: "اما اگر یک مردی توان جسمی دارد، توان مالی دارد، دو تا ماشین، دو تا خانه، دو تا موبایل، (از همه چیز) دو تا دو تا تهیه می‏کند؛ ولی (وقتی به ازدواج می‏رسد) زن می‌گوید: «نخیر! خدا یکی زن هم یکی!». یعنی چه؟ یعنی آن یک میلیون زن جوان به درک! گناه می‌کنند به درک! می‌سوزند به درک! این بخل زن‌ها است. بخل زن‌ها باعث می‌شود که یک میلیون زن جوان بیوه هست»..
به نقل از http://chandhamsari.ir/post/86

نظرات  (۶)

خیلی با این نظر موافقم....من یک دختر 39 ساله هستم و شخصا دوست دارم با فرد متاهل میانسال ازدواج کنم....عدالتی که خدا اشاره کرده فکر کنم اونقدر سخت نیست یعنی یکی رو رها نکنه که تکلیفش معلوم نباشه...تا این زنها راضی بشند به چند همسری و مردها رها کنند فکر ازدواج موقت رو و به چند همسری رو بیارند ژن های ما به انقراض رفتند...واقعا کی گناهکاره؟؟؟
۲۴ دی ۹۵ ، ۱۶:۱۶ عبدالله عاصی
امیدوارم شماهم به نیمه گمشده خود برسید و از اینکه نگاه بدبینانه به چند همسری ندارید نشان از این دارد که نگاه شما بسته نیست
۲۴ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۶ عبدالله عاصی
ضمنا اگر کاری در این مورد از من بر بیاد در خدمت هستم اگر موردی باشه مایلم معرفی کنم شما را.

به نظر من به زن با دید مادی نگاه کرن اشتباه است زن که خونه و ماشین نیست که حس نداشته باشه و درک نکنه بعضی وقتا ازش استفاده می شه بعضی وقتا نمی شه وجایگزین داره این حرف را نزنید فکر راه حل درست باشید نه زندگی خراب کن و متزلزل کننده بنیان گرم خانواده

۰۷ شهریور ۹۹ ، ۱۲:۴۳ شکیبا شکیبا

سلام 

لطفا خاطرات سیمین که زن دوم شده رو بخونید.

آخوند دوزاری فقط به فکر خودشه نه شما دختر گلم منظورش هم همسر دوم نیست صیغه ساعتیه برای تنوع طلبی پیرمردهای مثل خودش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی