تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله :هر کس دوست دارد خداوند را پاک و پاکیزه دیدار کند، باید ازدواج نماید. وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۸، ح ۲۴۹۱۲

تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله :هر کس دوست دارد خداوند را پاک و پاکیزه دیدار کند، باید ازدواج نماید. وسائل الشیعه، ج ۲۰، ص ۱۸، ح ۲۴۹۱۲

تنها نمان

پیامبر صلى ‏الله ‏علیه‏ و ‏آله : مَنْ اَحَبَّ اَنْ یَلْقَى اللّه‏َ طاهِرا مُطَهَّرا فَلْیَلقَهُ بِزَوجَةٍ ؛
خانواده گلخانه ای، پر از محبت و احساس، سازندگی، و آینده نگری است. کانون خانواده، محیطی پر از شور و شادی و پیوندی به گذشته و پلی به آینده است و هیچ اجتماعی به اجتماع خانواده نمی رسد. خانواده اجتماع مقدسی است.
با وجود چتر زیبایی چون خانواده (والدین، همسر ، فرزندان ، بردار و خواهر) تنها ماندن چرا.

داستان حجاب

دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۷ ب.ظ

شخصی تعریف میکرد:که روزی داشتم بهمراه همسرم در پارکی قدم زنان میرفتیم ،

جوانی هم با همسرش در حال عبور بود و وقتی به ما رسید با تمسخرپرسید:یه سوالی اگه ازتون بپرسم جواب میدین ؟

 

منم تعجب کنان گفتم :اگه جوابشو بدانم حتما

پرسید چرا خانمتان با حجاب هست حالا اگه یه کم موهایش بیرون باشه چی میشه؟چرااینقدر سخت گرفتی؟

من که سعی کردم خونسردی خودمو حفظ کنم گفتم: میدونی فرق با حجاب با بی حجاب چیه.گفت:چیه

گفتم اتومبیل شخصی با تاکسی چه فرقی داره

گفتش:تاکسی برای استفاده عموم همه سوارش میشن ولی اتومبیل شخصی  برای استفاده شخصیست دیگه

بهش گفتم: زن بی حجاب با زن پوشیده هم همینگونه هست زن بی حجاب همگانی است وبرای استفاده

ولذت بردن برای دیگران است.مردم با دیدنش لذت و...میبرن بنابراین چنین زنی همچون تاکسی است

اما زن با حجاب فقط اختصاص به همسرش دارد زیبایهایش را دیگران نمیبین و نزد همسرش محبوب است

چون میداند فقط مال اوست نه...

جوان سر بزیر انداخته بهم گفت شرمنده من خواستم مسخره کنم ولی تو منو درس بزرگی دادی من دوست ندارم زنم تاکسی باشه و...

به نقل از http://www.miyanali.com/Mahdi13/42

 

۹۵/۰۸/۰۳ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی